Pogoji poslovanja
Splošni pogoji podjetja Feromat d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Ob registraciji dobi obiskovalec uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata uporabnika in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Spletna trgovina je namenjena izključno za poslovanje s podjetji.
CENE
Vse navedene cene izdelkov so v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Cene so predstavljene kot Redne cene in Neto cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma ponudnika. Vaša neto cena je cena, ki ne vključuje davka na dodano vrednost (DDV) in velja za nakup preko spleta. Končni ceni je ob izbrani dostavi preko dostavne službe »Gold Expres« dodan strošek poštnine v vrednosti 3,85 EUR, v kolikor znesek naročenega blaga (brez DDV) ne presega vrednosti 100 EUR.
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo za 1 kos, razen če ni navedeno drugačno. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
z nakazilom na račun ponudnika (po ponudbi/predračunu),
po izstavitvi računa v dogovorjenem dni.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
ZALOGA IN DOSTAVA
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Izdelki, ki niso na zalogi in ostale dimenzije/obdelave so na voljo po naročilu oz. po ponudbi.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Gold Expres, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
POSTOPEK NAKUPA
Uporabnik v spletni trgovini kupuje s pritiskom na gumb »Dodaj v košarico«. Ko zaključi z dodajanjem artiklov v košarico, pritisne gumb »Na blagajno«, izbere način plačila, pregleda, po potrebi dopolni ali popravi in potrdi naročilo. Pogodba je sklenjena, ko uporabnik potrdi naročilo in po elektronski pošti prejme potrditev naročila s seznamom naročenega blaga.
Potrditev naročila pomeni, da je uporabnik seznanjen s tu navedenimi prodajno – plačilnimi pogoji in da sprejema pogoje nakupa. Naročilo/ pogodba se sklepa v slovenskem jeziku, sklene pa se lahko po elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine Feromat d.o.o. Uporabnik lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: info@feromat.si.
Ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist potrošnika. V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na naslov: info@feromat.si ali s klasično pošto na naslov: Feromat d.o.o., Brnčičeva ulica 29, 1231 Ljubljana - Črnuče.
Kupec lahko reklamirano blago vrne tako, da ga prinese osebno na sedež ponudnika ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom vrne po dostavni službi Gold Expres na ponudnikove stroške. Drugačen način vračila na ponudnikove stroške ni možen. Vrnjeno blago mora biti v originalni embalaži in nepoškodovano, priložen pa mora biti originalen račun. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.
V primeru, da je paket, poslan preko Gold Expres-a fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Gold Expres-u.
Izdelke, ki so po naročilu (redno niso na zalogi), smo naročili posebej za vas in se jih ne obvezujemo prevzeti nazaj.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi original računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Feromat d.o.o. podatke, posredovane s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristila le v namene lastne rabe, informiranje o ponudbi in novostih. Podatke strank ponudnik hrani in uporablja trajno (če stranka ne zahteva drugače). V primeru "vdora" v bazo oz. v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti za posledice. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi. Sprememba podatkov je možna preko obvestila na e-mail: info@feromat.si.